Ankaralı Bloggerlar'la Hamamönü'nde Buluştuk

Mart ayında havanın güzel olduğu bir günde Ankaralı Bloggerlar ile Hamamönü'nde buluşmuştuk. Grup genç ve enerjisi çok yüksekti. Tanımadığım pek çok blogger ile tanıştım. Organizasyonda herkesin katkısı olsa da @gamzeylemakyajblog düzenledi. Katılımcılar (IG hesapları);

@gamzeylemakyajblog
@ebrulimakyajim
@nesin_blogu
@beautybygizzyofficial
@beauty_svg
@haftanin7gunu
@little_butterfly_blog
@allaboutrum
@ozgesungurofficial
@irosungozunden
@beautybysezin
ve ben @renklidosyam :)



Etkinliğin harika pastası @ankarapastaatolyesi'nden. Hem tasarımı çok şıktı, hem de inanılmaz lezzetliydi. 



Hamamönü'nün tarihi havasıyla güzel bir gün oldu. Tarihi Ankara evlerinden kafeye dönüştürülmüş bir ortamda hem çayımızı kahvemizi içtik, hem sohbet ettik. Ayrıca etkinliğin birbirinden güzel sponsorları vardı. En sevdiklerimden biri anılara dokunmamızı sağlayan Sosyopix'ti. 




Sponsorlardan bir diğeri ise HC Care'di. Bu markayla ilk kez bu etkinlik sayesinde tanıştım. Saç maskesini denedim ve başarılı buldum, detaylı yazısını da hazırlayacağım.



Capicade de yine ilk kez tanıştığım bir marka oldu. Şampuan ve tüm saç tipleri için anında nem veren saç maskesiyle bizimleydi.




Diğer bir sponsor Clubveronique şirin mi şirin tavşan şeklinde bir koku kesesi göndermişti.



İlk kez ürünlerini kullanma fırsatı bulduğum ve çay tiryakileri tarafından çok sevilen Ahmad Tea de ünlü Breakfast Tea ürünüyle katılmıştı.



Bioblas zaten severek kullandığım ürünlere sahip bir marka. Yeni çıkan Procyanidin ekstreli şampuanı ve argan yağlı saç bakım kompleksini de bu etkinlik sayesinde tanımış oldum.





Son olarak Cam Sil, mandalinalı olan ürünüyle etkinlikte bizlerleydi.


Keyifli bir gündü, etkinlikte emeği geçen herkese tekrar teşekkürler.
Sevgiler,
Seher

Seher

Renklidosyam

6 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan canım.

    YanıtlaSil
  2. Hepsini güle güle kullan Seher'cim! Çerçevenin içindeki kaligrafi sana ait değil mi? :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Başakcım evet ben yadım :)

      Sil
  3. Hepsini güzel günlerde kullan Seher'cim :) Ovex maskeyi ben de çok merak ediyorum. Sevgiler... <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Blana'cım. Çok öpüyorum :*

      Sil