Urban Decay Online Alışveriş

Merhabalar,

Blog yazmaya başlamadan önce fotoğraf çekmeye özel bir ilgim yoktu ama şimdi keyif alarak fotoğraf çekmeye başladım. Fotoğraflarım da farkettiğiniz üzere genellikle "flatlays" denilen kuşbakışı çekilen kareler. Üzerinde hiç oynamadan sadece Instagram'da biraz aydınlatarak paylaşımlarımı yapıyorum. Sevdiklerimi ve içime sinenleri paylaşmaya çalışıyorum, umarım siz de beğeniyorsunuzdur :) 

Hazır fotoğrafını çekmişken kısacık Urban Decay alışverişimden bahsetmek istedim. Urban Decay far paletleriyle ünlü bir marka. Tabi ben çok fazla far insanı olmadığımdan renk çeşitleriyle dikkatimi çeken Vice rujlarından edindim. Benim seçtiğim renk cream serisinden Native oldu. Rengi ve yazısını paylaşmak için sabırsızlanıyorum :)



Ücretsiz kargo ile gelen alışverişimde verilen hediyeler aşağıdaki gibi oldu. 
  • Fireball isimli tekli far
  • Perversion maskara
  • Primer potion original- Far bazı
  • 8 renkten oluşan Vice ruj numuneleri
Ruj numuneleri hariç diğer ürünler deluxe boy. Tam boyunu almadan önce denemek için çok iyi oldular. Ben hediye kodunu süslüsözlük'te görmüştüm. Siz de buradaki konudan güncel kampanyaları takip edebilirsiniz.

Sevgiler,
Seher

Seher

Renklidosyam

7 yorum:

  1. Şu Urban Decay'in kampanyası çok iştahımı kabartıyor ama bir şey almamaya da çok niyetliyim; kendimi çok zor tutuyorum! Fotoğraf da harika olmuş, güle güle kullan hepsini! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de dayanamadım görünce 😊 Çok teşekkür ederim 💖

      Sil
  2. Güle güle kullan Sehercim, hepsi çok güzel hediyeler ve ürünleri denemek için çok iyi bir fırsat olmuş kesinlikle! Ben de Başak gibi zortutuyorum kendimi ama tutmayabilirim de ^_^
    Sevgiler!
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam artık birşey almayacağım dediğimde hep çok güzel kampanyalar çıkıyor 😊 Dayanamayıp alıyorum ben de. Çol teşekkür ederim Zeynepcim 😘

      Sil
  3. Merhaba, tabi teşekkür ederim 😊

    YanıtlaSil
  4. Seherciğim çok güzel gözükuyorlar resmen alışveriş yapmaya teşvik etti yazı beni:):)
    Güzel günlerde kullan<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ben de görünce dayanamadım 🙈 Çok teşekkür ederim 💕

      Sil