Kiehl's Online Alışveriş

Merhabalar,

Bir dönem yüz temizleme jeli arayışında olduğumdan farklı markaların ürünlerini deneyimlemeye çalışıyordum. Daha önce buradaki yazımda bahsettiğim süslüsözlük başlığında güzel bir kampanya görünce Kiehl's Ultra Facial Cleanser'ı denemek için bana bahane oldu :) 


Ücretsiz kargo ile Kiehl's Ultra Facial Cleanser yanında hediye gelen ürünler ise aşağıdaki gibi. Gözenekleri hedefleyen bakım seti hariç hepsi deluxe boy. 
  • Ultimate Strength Hand Salve 30 ml 
  • Hydro-Plumping Re-Texturizing Serum
  • Midnight Recovery Concentrate
  • Gözenekleri Hedefleyen Bakım Seti (benim seçimim)
Henüz elimdeki ürünlerin çokluğundan kullanma fırsatım olmasa da Avokadolu göz çevresi kreminden memnun kaldığımdan temizleyicisinden de umutluyum. Kiehl's Creamy Eye Treatment yazıma buradan ulaşabilirsiniz. 

Diğer ürünleri de en kısa zamanda yorumlayacağım.

Sevgiler,
Seher

Seher

Renklidosyam

6 yorum:

  1. Ultra Facial Cleanser'ı kullandığımda çok beğenmiştim. Midnight Recovery Concentrate ise favorilerimden. Güle güle kullan Seher, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ultra Facial Cleanser'ı elimdekileri bitirmeden açmak istemedim, henüz deneme fırsatım olmadı ama beğendini duymak beklentimi artırdı Başak 😊 Çok teşekkür ederim 💖

      Sil
  2. Güzel günlerde kullan canım benim <3

    YanıtlaSil
  3. Kiehl's'tan yeni çıkarttıkları Nightly Refining Micro Peel Concentrate denemek için sabırsızlanıyorum. Tester denedikten sonra memnun kalırsam Project Pan'dan sonra ilk iş onu alacağım. Hydro-Plumping Re-Texturizing Serum'u da çok merak ettim, görüşlerini merakla bekleyeceğim.
    Güle güle kullan,
    Sevgiler!
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynepciğim ben de Project Pan'a sayende ucundan birazcık başladım :) Kendimi korkutmadan yavaş yavaş ilerliyorum. Biten birkaç ürünüm oldu hatta. Ben de senin Nightly Refining Micro Peel Concentrate yorumunu merakla bekliyor olacağım.
      Çok öpüyorum.

      Sil