Tangle Teezer Compact Pink Kitty Tarak

Merhabalar,

Saçlarım uzun, ince ve düz. Uzun ve ince telli olmasından dolayı yıkadıktan sonra açması zor oluyor. Gün içerisinde de kolayca karışabiliyor. Uzun zamandır kullandığım seyrek dişli ve geniş gövdeli bir tarağım vardı ama saçlarımı ıslakken dikkatli ve yavaş taramadığımda karıştırıp kopmalarına neden oluyordu. Saçları kırmayan, kolayca açan ve parlatan bir tarak arayışım, forumlarda ve birçok blogda övgüyle bahsedilen Tangle Teezer almamla sonuçlandı :) 




Benim seçimim compact Tangle Teezer'dan yana oldu. Koruyucu kapağı sayesinde çantaya, bavula rahatlıkla atılabiliyor ve herhangi bir zarar görmüyor. Desen olarak da Pink Kitty'yi tercih ettim. Pembe siyah renkleri ile çok şirin gözüküyor ama en önemlisi tarağın dişlerinin bulunduğu iç kısmının açık pembe renginde olması. Bu kısmın açık renk olmasının avantajı; birçok Tangle Teezer kullanıcısının yakındığı, saçı taradıktan sonra oluşan açık renk kirli gibi bir görüntünün oluşmaması. 



Tangle Teezer plastik malzemeden üretilmiş, dişleri bir kısa bir uzun seri şeklinde sıralanmış ve yumuşacık. Boyutu biraz küçük olduğundan alışana kadar tutuşu zor oluyor. Dişlerinin seyrek ve yumuşacık olması nedeniyle tararken isteseniz de saçınızı kıramıyorsunuz. Boyutunun küçük olması da sizi yanıltmasın, çünkü saçı inanılmaz hızlı tarıyor ve açıyor. Aldığım günden beri saçımı daha sık tarar oldum. Daha sık taramaktan dolayı da saçlarım daha parlak duruyor. 



Hem ıslak hem de kuru rahatlıkla kullanıyorum. Saçımda artık karışmadan dolayı kopma ve dökülme yaşamıyorum. Bunun haricinde doğal saç dökülmesini tabii ki engellemiyor. Ben Lilakutu'dan aldım. Hızlı ve şık paketlemeleri, şirin mi şirin bilgilendirme mailleriyle gönlümü kazandılar. Ayrıca Sephora'larda da bulabilirsiniz. Fiyatı 55  ve evet bence bu fiyatı hak ediyor.

Sizin deneyimleme fırsatınız oldu mu? Yorum bırakırsanız çok sevinirim.

Sevgiler,
Seher



Seher

Renklidosyam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder