H&M Sünger&Kabuki Fırça İKİLİSİ

Herkese merhabalar,

Bir süredir H&M'in meşhur beyaz süngerini bulmak için fırsat buldukça kısa da olsa H&M'in güzellik bölümüne uğrayıp bakıyorum. Ne yazık ki şu ana kadar hala bulmuş değilim. Son ziyaretimde bu şirin mi şirin kabuki fırça&sünger ikilisini gördüm. Fırçanın minikliği ve süngerin şekli çok hoşuma gitti. Bir de beşli tırnak törpüsünden aldım.



Fırça küçük olduğundan uygulama yapmak biraz uzun sürüyor ama makyaj çantasında az yer kapladığından gün içinde parlama yapan yerlere pudra uygulamak için çok kullanışlı. Süngeri yorumlamak gerekirse, şekli itibariyle hem göz altına hem de yüze uygulama yapmak için güzel tasarlanmış ama Beauty Blender'a alışmış olduğumdan yapısı bana sert geldi. Islatıldığında da hacminde herhangi bir artış olmuyor. Fazla ürün emmiyor ama uygulama yapmak görece daha zor. Bu nedenle çok başarılı bulduğumu söyleyemeyeceğim. Bu arada Beauty Blender makyaj süngeri incelemem için burayı tıklayabilirsiniz. 

Törpüleri ise çok beğendim. Tırnağa kolayca şekil veriyor. Renkleri de insana enerji veriyor :) Sünger ve kabuki fırça 17 tl, törpü seti 5 tl'ydi. 

Sevgiler,
Seher

Seher

Renklidosyam

2 yorum:

  1. Bayildimm zevklerin gercekten cok hoş tatlim ve cok guzel seyler aliyosun hep seninleyiz 💞❤

    YanıtlaSil