Missha Perfect Cover BB Krem ve Signature BB Krem Karşılaştırma

Merhabalar,

Missha markasının özellikle BB kremlerini çok merak ediyordum. Daha önce yazısını paylaşmış olduğum Missha alışverişimde de belirttiğim gibi benim seçimim Perfect Cover ve Signature BB krem oldu. Yazı için burayı tıklayabilirsiniz.


Ben 20 ml'lik olanlarından tercih ettim. Bir de 50 ml'lik seçenekleri var. Benim renk seçimim 21 numara oldu. 13, 21 ve 23 numara olarak farklı renkleri mevcut.

Karşılaştıracak olursak;
  1. Perfect Cover mükemmel kapatma, nemlendirici, beyazlatma ve rahat kullanım vaadederken, Signature komple yüz bakımı ve koyulaşma olmadan 12 saat kalıcılık vaadediyor.
  2. Her ikisi de güneş koruma faktörü içeriyor; Signature SPF25, Perfect Cover SPF42. 
  3. Her ikisi de renk olarak biraz gri tonlu. İlk sürdüğümde çok gri dursalar da çok kısa bir süre içinde ciltle bütünleşiyorlar.
  4. Perfect Cover Signature'a göre biraz daha yüksek kapatıcılığa sahip.
  5. Perfect Cover paraben içerirken Signature içermiyor.
  6. Her ikisinde de cilt güvenliği testi yapılmış.
Kısacası her ikisi de tek adımda cildi daha pürüzsüz ve sağlıklı göstermeyi sağlıyor. Ben ikisini de çok sevdim. Siz yukarıdaki özellikler doğrultusunda daha tercih ettiğiniz BB'yi seçebilirsiniz.



Missha Perfect Cover BB Krem ve Signature BB Krem'i hem web sitesi aracılığıyla hem de Missha'nın kendi şubelerinden bulabilirsiniz. Güncel fiyatlar için Missha Türkiye'nin web sayfası: http://missha.com.tr/

Sizin Missha ürünlerini deneyimleme fırsatınız oldu mu? Yorum bırakırsanız çok sevinirim. Diğer BB krem incelemelerim için burayı tıklayabilirsiniz.

Sevgiler,
Seher

Seher

Renklidosyam

2 yorum:

  1. Sehercim,çok güzel bir yazı olmuş.Ellerine sağlık canım.Bende Perfect Cover 21 aldım.Signature'yi merak ediyordum.Sayende fikrim oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Ebrucugum 😊 Begenmene cok sevindim 😘

      Sil