Maybelline Lash Sensational Maskara

Merhabalar,

Öncelikle şimdiden herkesin bayramını kutlarım. Umarım siz de benim gibi sevdiklerinizle birlikte geçirirsiniz. Uzun zamandır yabancı vlogger ve bloggerların öve öve bitiremediği Maybelline Lash Sensational maskara Mayıs ayında Türkiye'ye geldi ve Gratis başta olmak üzere birçok kozmetik markette satılmaya başladı. Ben de merakıma yenik düşüp denemek istedim.


Maskara silikon fırçalı ve yarım elips şeklinde bir tasarıma sahip. İç kısımdaki çıkıntıları daha kısayken, dış kısımdakiler daha uzun. Fırçanın tasarımından dolayı iç kısmı kirpiklere tam oturuyor. Düz fırçaya alışkın olduğumdan başta kullanırken biraz zorlandım ama alışınca çok rahat geldi.

Benim kirpiklerim uzun ancak ince ve renkleri de açık olduğundan çok belirgin durmuyorlar. Maybelline Lash Sensational maskara kirpiklerimi uzattı, kıvırdı ve renginden dolayı daha dolgun gösterdi. Aşağıdaki görselde tek kat uygulanmış halini görebilirsiniz. Dolgunluğu artırmak için üstüste uygulanabiliyor ve herhangi bir şekilde topaklanma yapmıyor. İlk kullanımda daha sıvıyken kullandıkça tam kıvamını alıyor.



Kalıcılığı da gayet güzel. Gün içerisinde dökülmüyor. Tek olumsuz tarafı çıkarırken kirpikleri dökmemek için biraz dikkatli olmak gerekiyor. Bir de yine kirpikleri dökmemesi için çıkarmadan yatmamak gerekiyor.

Benim aldığım günden itibaren elimden düşürmediğim bir maskara oldu. Günlük makyajımda severek kullanıyorum. Fiyatı yaklaşık 15. Siz deneyimlediniz mi? Görüşlerinizi yazarsanız çok sevinirim. Yine çok severek kullandığım Max Factor Masterpiece Extensions maskara yazıma buradan ulaşabilirsiniz.

Sevgiler,
Seher



Seher

Renklidosyam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder