Sephora Brush-on Nourishing Kütikül Yağı

Merhabalar,

Günümüzün koşuşturmacasında çoğumuz uzun uzun işlemler yaptırmak için her zaman vakit bulamıyoruz. Sürekli göz önünde olan ellerimiz ise manikürsüz olduğunda açıkçası pek hoş bir görüntü oluşturmuyor. Tam bu noktada pratik manikür ürünleri imdadımıza yetişiyor.



Size son zamanlarda çok severek kullandığım Sephora'nın fırça uçlu manikür kalemini geç olmadan tanıtmak istiyorum. Çevirmeli yapısı ve her çantaya sığabilecek boyutu ile oldukça başarılı. Yanınızda taşıyıp ihtiyacınız olduğunda kolayca kullanabiliyorsunuz. Uygulandıktan bir süre sonra yağ kütikülleriniz tarafından emiliyor ve adeta manikürlü ellere sahip oluyorsunuz. Pratik manikür için ideal. Aldığım günden beri vazgeçilmezim oldu ve olmaya da devam edecek gibi gözüküyor.


Sephora Brush-on Nourishing Kütikül Yağı'nın fiyatı yaklaşık 25 tl idi. Sephora mağazalarında bulabilirsiniz. Ben bu ürünü sevgili ebrulimakyajım'ın blogunda görüp almıştım. Kendisinin bloguna burayı tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Sevgiler,
Seher

Seher

Renklidosyam

3 yorum:

  1. Beğenmene çok sevindim arkadaşım.Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ebrucuğum :) Sayende vazgeçemeyeceğim bir ürüne kavuştum

      Sil
  2. Sehercim ilk fırsatta bakacağım, aslında Ocak'ta Sephora indirimi var, indirime girerse çok güzel fırsat olurmuş. Seyahat için de harikaymış. Çok teşekkürler!
    Öpüyorum!
    Zeynep

    YanıtlaSil