Migros Online Alışveriş / Anneler Günü

Merhabalar,

Üzerinden biraz zaman geçti ama faydası olabileceğini düşündüğüm Migros Anneler Günü alışverişim hakkında kısa bir yazı yazmak istedim. Migros indirimi genelde hem indirimin çok çeşitli ürünlerde olması hem de fiyatların daha uygun olması nedeniyle birçok kozmetik mağazaya fark atıyor. Anneler günü indiriminde de tüm yüz, cilt, tırnak bakım ürünlerinde ayrıca makyaj ürünleri ve aksesuarlarında %50 indirim vardı. Üstelik gidip almanıza da gerek yok. Sanal marketten satın alıp ayni gün istediğiniz saat aralığında adresinizden kapıda ödeme ile teslim alabiliyorsunuz. Az bir miktar hizmet bedeli ücreti alıyorlar. Benim gibi zamanının çoğunu iste geçirip alışveriş için vakit bulamayanlara tavsiye ederim 💕


İhtiyacım olan çok fazla ürün olmadığından; bitmek üzere olan makyaj öncesi nemlendirici olarak kullandığım Diadermine kremin ikili paketinden ve Vaseline sprey nemlendiriciden aldım. Diadermine Essential Care sürekli bitirip tekrar aldığım, günlük nemlendirici olarak severek kullandığım bir krem. Hassas ciltler için olanını tercih ediyorum. Vaseline sprey krem ise tüm vücuda uygulamasının pratik olması nedeniyle deneme amaçlı aldığım bir ürün oldu. Yaklaşık 1 aydır kullanıyorum ve oldukça memnun kaldım. Nemlendirmesi çok yoğun değil ama benim cildim için yeterli oluyor. 

%50 indirim ile Diadermine krem ikili paket olarak 12.5 ye, Vaseline sprey krem ise 11 ye geldi. Bu tür özel indirim günlerinde Migros indirimine de bakmanızı tavsiye ederim. Migros sanal markete burayı tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Sevgiler,
Seher

Seher

Renklidosyam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder