Revlon Colorburst Ruj | 225 Sultry

Merhabalar,

Söz verdiğim gibi Nisan ayının ilk yazısı Revlon Colorburst Rujlardan 225 numara Sultry rengi oldu. Rujun öncelikle ambalajı gönlümü çaldı diyebilirim. Gülkurusu renginde, gümüş rengi detayları ile çok şık bir görünümü var. Alttan çevirmeli mekanizmaya sahip olduğundan kullanımı kolay.


Aslında mat bir ruj ama sanki kremsi bir yapısı varmışcasına kolay sürülüyor. Kokusu mentollü ama rahatsız edecek derecede yoğun değil, aksine çok hafif ve belli belirsiz (ben ilk sürdüğümde bu mentol kokusu nereden geliyor demiştim). Zaten sürdükten biraz sonra kokudan eser kalmıyor. Dudakta duruşu ise tamamen mat. Bu özel yapısı ile diğer mat rujlardan ayrılıyor.


Rengi ise gerçekten güzel bir gül kurusu. Ama ne yazık ki bu renkler bana hiç yakışmıyor. Dudağımda çok koyu kalıyor. Tek kat ince bir sürümde daha hafif bir renk verse de ben genellikle günlük makyajımda daha açık renkler ile karıştırarak kullanıyorum. Ama açık veya buğday tenli, koyu renk saçlı kişilere inanılmaz yakıştırıyorum. Kalıcılığı ise gerçekten çok başarılı.

Revlon Colorburst rujlar 29.90. Ben aldığımda %50 indirim vardı. Siz de Revlon'un Colorburst serisini beğeniyor musunuz? Hangi renklerini tavsiye edersiniz? Yorum bırakırsanız çok sevinirim.

Sevgiler,
Seher


Seher

Renklidosyam

2 yorum:

  1. Revlonu cok basarılı buluyorum fondötenine bitiyorum zaten. Bunuda denemek istiyorum. Benim blogumada beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok başarılı buluyorum genel olarak. Blog adresine ulaşamadım ama yazarsan çok sevinirim :)

      Sil