Kiehl's Avokadolu Göz Çevresi Kremi

Merhabalar,

Göz çevremi nemlendirmek için bir süredir krem arayışındaydım. Okuduğum yorumlardan ve deneyimlerden sonra Kiehl's markasının Avokadolu Göz Çevresi Kremi'ni kendime sevgililer günü hediyesi olarak aldım. Krem 15 ml, küçük beyaz bir kutusu var.


Göz çevresindeki kuruluk için birebir olduğunu söyleyebilirim. Çok az bir miktarını yüzük parmağınızla alıp iki yüzük parmağınızı birbirine değdirerek kremi ısıtıyorsunuz ve göz çevresine tampon hareketlerle uyguluyorsunuz.


Uygulandığında su gibi bir yapıya dönüşüyor. Tam bir nem bombası. Ancak benim gibi yağlı/karma ciltler çok sık kullanmamalı, göz çevresinde milia dediğimiz yağ butonlarına sebep olabilir. Ben günlük olarak değil de göz çevremde kuruluk hissettiğimde kullanıyorum. Kuru göz çevresine sahip olanlar ise günlük olarak kullanabilir.


Aşağıdaki fotoğraftan görebileceğiniz gibi rengi avokadonun iç kısmını andırıyor ve yoğun. Yoğun olmasına rağmen sürülünce su şeklinde bir yapıya dönüşmesi yağ içerisindeki su tanecikleri ile mümkün oluyor. Bu sebeple aslında göz çevresi için çok iyi bir makyaj altı bazı.


Benim Kiehl's alışverişimde Kiehl's Midnight Recovery Eye Serum ile Midnight Recovery Concentrate Serum teslerları verildi. İkisini de çok beğendim. Özellikle kokularına bayıldım.


Kiehl's Avokadolu Göz Çevresi Kremi fiyatı biraz yüksek 82. Mağazalarında ve web sitelerinde bulabilirsiniz. Kuru göz çevrelerini çok iyi nemlendirdiğinden ve 15 ml olmasına rağmen küçük bir miktarının çok fazla nem sağlaması nedeniyle en az bir yıl gideceğini düşünüyorum ama göz çevresi kuruluğu şikayeti olmayanlar için çok da gerekli bir ürün değil.

Siz göz çevrenizi nemlendirmek için hangi yöntemleri kullanıyorsunuz, yorum bırakırsanız sevinirim.

Sevgiler,
Seher


Seher

Renklidosyam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder