Max Factor Masterpiece Glamour Extensions Maskara

Şubat ayından merhaba,

Bu ayın ilk yazısını aldığım günden beri severek kullandığım Max Factor'ün Masterpiece Glamour Extensions isimli maskarasına ayırdım. Yılbaşı indiriminde ne alsam diye düşünürken yorumlarını ve önerilerini severek takip ettiğim sevgili ojemrujumrimelim'in blogunda bu konuyla ilgili yazıda bu maskarayı önerdiğini gördüm. 


Aldığım günden beri neredeyse her gün kullandığım bir maskara oldu. Fırçası ince olduğundan kullanımı çok rahat. Hem üst kirpiklere hem de alt kirpiklere rahatlıkla uygulanabiliyor. Kirpikleri uzatıyor, dolgunlaştırıyor ve kıvırıyor. 


Yapısı çok iyi topaklanma yapmıyor ve kat kat uygulanabiliyor. Kalıcılığı oldukça yüksek, gün içerisinde hiç akmıyor ve bulaşmıyor. Kısacası ben bu maskaraya bayıldım.


Tabi hiç mi kötü bir tarafı yok denecek olursa; yapısının çok yoğun olmaması nedeniyle kirpiklerim uzun olduğundan sürerken gözkapağına bulaştırmadan sürmek için biraz dikkat etmek gerekiyor. O kadar da olsun diyerek Max Factor'ün bu maskarasını birçok kozmetik mağazasında bulabileceğinizi belirtiyor ve yazımı sonlandırıyorum. Ancak alırken dikkatli olmak gerek, çünkü Max Factor Masterpiece serisinin birden fazla çeşidi var. Fiyatı ise indirimli 27 tl'ydi.

Sevgiler,
Seher




Seher

Renklidosyam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder