Yves Rocher Kayısılı Yüz Peelingi

Cilt derim ince olduğundan genellikle peelingler kızarık bir görüntü oluşturup hassasiyetini artırıyordu. Ben de bir süredir cildime uygun hafif bir peeling arayışındaydım ve indirimde Yves Rocher'in çok sevilen kayısılı peelinginden aldım. Değerlendirmelerde arındırıcı, ışıltı veren ve cildi yormayan bir peeling olarak öne çıkıyor.


İçerisinde küçük kayısı çekirdeği tanecikleri olan, krem kıvamında bir ürün. Renginde metaliklik barındırıyor. Kapağını açar açmaz ise hoş bir kayısı kokusu duyuluyor. Uygulaması rahat ve cildi germeden kurutmadan güzel bir sonuç elde ediyorsunuz. Benim gibi cildi peelinglere karşı hassas olan kişiler için oldukça uygun.


İndirimde yaklaşık 12 TL gibi bir fiyatı vardı. Ürün 50 ml ancak uzun süre yetecek gibi gözüküyor. Çok memnun kaldım. Bitirdikçe alacaklarımdan oldu kendisi.

Sevgiler,
Seher

Seher

Renklidosyam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder