Flormar Up to 7 Days Shine&Color Oje 004 Soul Kiss Rengi ve Fırça Temizleyici

Günaydınlar,

Flormarın %70'e varan indirimine kayıtsız kalamadım ve top coat ını merak ettiğim Up to 7 days shine&color oje setinden 004 numaralı Soul Kiss rengini aldım. Bir de fırça temizleyicisini denemek istedim.


Ojeye bayıldım. Çok tatlı bir somon rengi. Aşağıdaki fotoğrafta ilk günkü sürülmüş halini görebilirsiniz. Fotoğraftakinden bile daha güzel duruyor. Çok hızlı kuruması ise diğer sevdiğim özelliği oldu. Top coat hoş bir parlaklık sağlıyor.


Oje hakkında okuduğum yorumlarda kalıcılığının iyi olmadığı ve ikinci gün hemen uçlardan ve kenarlardan soyulmaya başladığı söyleniyordu. Bende ise oldukça kalıcı oldu. Aşağıdaki fotoğrafta da ojenin 4. günündeki durumunu görebilirsiniz. Parlaklığını bile kaybetmedi.


Ojeyi 2 kat uyguladım ve üzerine 1 kat top coat uyguladım. Tırmağımın tamamına homojen olarak dağılmasına dikkat ettim. Rengi, kalıcılığı ve parlaklığı ile şimdiden favori ojelerimden oldu. Fırça temizleyicisini ise henüz deneme fırsatım olmadı. En kısa zamanda da onu deneyip yorumlamak istiyorum.

İkisinin fiyatı da 4,90 TL'ydi. Flormar'ın kendi mağazasından aldım.
Sevgiler,
Seher


Seher

Renklidosyam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder