The Balm Rockstar Palette Balm Jovi

The Balm Rockstar Palette oldukça kullanışlı ve yanınıza alacağınız birkaç fırça ile neredeyse tüm ihtiyaçlarınızı karşılayabilecek nitelikte.



Öncelikle ambalajından bahsetmek gerekirse oldukça ince ve hafif. Kolaylıkla açılabilen magnetli alt ve üst kapağının kullanımı çok rahat. Üstelik sarı renkli olması da insana enerji veriyor. Paletin üst kapağındaki kalp şeklindeki ayna da çok şirin ve kullanışlı.


Palet 12 adet far, 1 adet aydınlatıcı, 1 adet allık ve 2 adet rujdan oluşuyor. Farların pigmentasyonu çok güzel bazıları simli bazıları değil. Farlardan benim günlük hayatta sık kullandıklarım Metal-ica (göz pınarlarını aydınlatmak için harika), Adagio, Iron Maid-in ve Third Eye Blinded. Koyu göz makyajı için elimin en çok gittiği farlar ise Alice Cooper, The Stroke ve Moderato.


Aydınlatıcı olarak ise ünlü Mary Lou'ya benzeyen Disco Disco karşımıza çıkıyor. Sanırım güzelliğinden bahsetmeye gerek yok, sıkça kullanıyorum. Allık ise yine sıkça kullandığım ürün, çok hoş bir renge sahip. Rujlara gelince; Milly ve Vanilly isimli bu şirin rujlardan Milly daha pembe ve açık renkli, Vanilly ise kırmızı renge sahip. Yapıları oldukça yumuşak ve sürümleri kolay ancak kalıcılıkları çok da iyi değil. Açıkçası paletin bu kısmını pek kullanmıyorum. 



Palet ile yapılabilecek örnek makyaj önerilerini içeren alt kısım oldukça güzel bir fikir olmuş, ilerleyen zamanlarda denemeyi düşünüyorum.


The Balm ürünlerine Gratis mağazalarından ulaşabilirsiniz. Ben %50 indirimdeyken almıştım. Takip etmekte fayda var.

Sevgiler,
Seher

Seher

Renklidosyam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder